پنجشنبه / ۴ اردیبهشت / ۱۴۰۴ Thursday / 24 April / 2025
×

استاندار خوزستان در مرکز سامد؛ پاسخگویی چهره به چهره و تلفنی به درخواست‌های شهروندان سید محمدرضا موالی‌زاده، استاندار خوزستان، روز دوشنبه ۲۷ اسفندماه با حضور در مرکز سامد (سامانه ارتباط مردمی دولت) استانداری، به صورت تلفنی و چهره به چهره پاسخگوی شهروندان بود و به درخواست‌ها و مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد. این اقدام در راستای […]

استاندار خوزستان در مرکز سامد؛ پاسخگویی چهره به چهره و تلفنی به درخواست‌های شهروندان

استاندار خوزستان در مرکز سامد؛ پاسخگویی چهره به چهره و تلفنی به درخواست‌های شهروندان

سید محمدرضا موالی‌زاده، استاندار خوزستان، روز دوشنبه ۲۷ اسفندماه با حضور در مرکز سامد (سامانه ارتباط مردمی دولت) استانداری، به صورت تلفنی و چهره به چهره پاسخگوی شهروندان بود و به درخواست‌ها و مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد.

این اقدام در راستای افزایش ارتباط مستقیم مسئولان با مردم و تسریع در حل مشکلات شهروندان انجام شد.

در این برنامه، استاندار خوزستان به درخواست‌های شهروندان در حوزه‌های مختلف از جمله مسائل شهری، اشتغال، بهداشت و درمان، آموزش و مسائل زیست‌محیطی گوش داد و دستورات لازم را برای پیگیری و حل این مشکلات صادر کرد.

وی در حاشیه پاسخگویی به شهروندان بر اهمیت حضور مسئولان در میان مردم و رسیدگی به دغدغه‌های آن‌ها تأکید کرد.

گفتنی است شهروندان می‌توانند در ساعت اداری از طریق تماس با شماره ۱۱۱ یا مراجعه حضوری به مرکز سامد استانداری، مشکلات خود را ثبت و پیگیری کنند.

این سامانه به عنوان پلی میان مردم و مسئولان، نقش مهمی در تسهیل ارتباطات و بهبود خدمات‌رسانی ایفا می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *